venres, 21 de marzo de 2014

Cantiga do Amigo Martin Codax

Ondas do mar de Vigo,
se vistes meu amigo?
E ai Deus!, se verra cedo?
Ondas do mar levado,
se vistes meu amado?
E ai Deus!, se verra cedo?
Se vistes meu amigo,
o por que eu sospiro?
E ai Deus!, se verra cedo?
Se vistes meu amado,
por que ei gran coidado?
E ai Deus!, se verra cedo?”

  O poema e o autor son dos séculos XIII e XIV. O autor era un xograr de Vigo e o poema esta escrito en galego-portugues. O tema do poema é que a protagonista poética esta preocupada polo seu amigo e preguntalle ao mar se esta ben.

A estructura dividese en 4 partes:
Do verso 1 ao 3 preguntalle ao mar se viu ao seu amigo
Do verso 3 ao 6 fala de que o seu amigo é o seu amado
Do verso 6 ao 12 fala de que o seu amigo é moy importante para ela
Todos os versos son heptasílavos, a rima é asonante e o arte é menor

Hai paralelismos que provocan un ritmo lento porque a muller estaba desesperada e preocupada. aparece unha Interrogación retórica porque pregunta ao mar e non lle vai responder, hay 4 interrogacións retóricas repetitivas

Para concluir, o ritmo lento e as repeticións fan aburrido ao poema.

Ningún comentario:

Publicar un comentario